A i A Doradztwo i Edukacja Psychologiczna

Kompetencje związane z wystąpienia publicznymi mogą decydować o efektywności pracowników na bardzo zróżnicowanych stanowiskach. Osoby zatrudnione w firmach prowadzą zarówno małe zebrania zespołów, jak i duże spotkania biznesowe,  ogłaszają nowe projekty i motywują do pracy swoich podwładnych, prowadzą negocjacje, przekazują istotne oświadczenia, prezentują wyniki raportów, inicjują wprowadzanie udoskonaleń… Wszystkie te sytuacje są powiązane z wystąpieniem. A w wystąpieniach nie chodzi o to, by przeczytać kilka słów z kartki – chodzi o występ, który przekona słuchaczy.

 

Jeśli pracownicy obawiają się wystąpień przed publiką, unikają wystąpień przed kamerami, nie potrafią zainteresować odbiorców (w tym – nowych Klientów) bądź też narzekają na zbyt duży stres związany z prezentacjami, cierpi na tym efektywność całych zespołów. Nawet najlepiej wykonane zadanie nie będzie sukcesem, jeśli nikt o nim się nie dowie. Dlatego też tak istotna jest inwestycja w rozwój kompetencji związanych z wystąpieniami publicznymi wśród pracowników. 

 

Cel ogólny szkolenia: budowanie kompetencji pracowników w zakresie wystąpień publicznych oraz świadomego budowania swojego wizerunku 

 

Zakres tematyczny szkolenia:

 

Moduł 1 - Przygotowanie wystąpienia
  • cechy dobrej prezentacji
  • sposób przgotowania się do prezentacji
  • przygotowanie slajdów i innych pomocy
 
Moduł 2 - Budowanie wizerunku
  • pierwsze wrażenie jako sposób nawiązania relacji
  • wybór stylu prezentacji
  • dostosowanie słownictwa do okoliczności
 
Moduł 3 - Mowa niewerbalna podczas wystąpień
  • świadomość swojego głosu - ton, modulacja, dykcja
  • postawa występującego
  • gesty pomocne podczas prezentacji
  • najczęstsze błedy związane z komunikacją niewerbalną
 
Moduł 4 - Sytuacje trudne podczas wystąpień
  • radzenie sobie z tremą podczas wystąpienia
  • reagowanie na krytykę i zastrzeżenia odbiorców
 
Moduł 5 - Wystąpienia publiczne w praktyce - ćwiczenia

 

Istnieje możliwość dostosowania programu merytorycznego do zapotrzebowania konkretnych uczestników szkolenia – wyboru najważniejszych modułów lub dołączenia nowych tematów. 

 

szkolenia

NASI KLIENCI

Zajęcia prowadzone przez trenerów AiA zrealizowane zostały w sposób należyty i na wysokim poziomie merytorycznym. Z przyjemnością polecamy firmę AiA jako zaufanego i profesjonalnego partnera w zakresie podnoszenia kompetencji zawodowych nauczycieli.
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu 2014

KONTAKT

A i A Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o.
ul. Szamarzewskiego 17/3
60-514 Poznań
+48 61 662 85 66
Aleksandra Klupś tel: 602 796 009
Agnieszka Kuca tel: 662 212 054